Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Nytt ♥

Av Frida - 3 maj 2012 20:36

Är väldigt glad just nu för, vid halv sex ungefär fick Martins, bror och hans fru en liten pojke! ♥

Han ska förmodligen heta John ( vet ej hur de vill stava namnet... )

Vi har gått och väntat hela dagen för de åkte in i går kväll så nu är vi glada!!!   


 


GRATTIS till er Anna och Anders!


Har varit med Lea idag och då följde hon med till fotbollsträningen och testade det   

Det gick väldigt bra för henne och jag hoppas att hon fortsätter, för vi behöver typ backar   

Ja, var egentligen bara det jag ville blogga om, skriver väl något inlägg i morgon, och förresten, förra veckan blev jag Veckans blogg på denna blogg.


Ha en trevlig kväll!


KRAM

Av Frida - 24 april 2012 20:30

Hej på er!

 

Jag börjar få slut på idéer när det kommer till rubriker, det blir bara tråkigare och tråkigare rubriker!

 

Men alltså vet inte riktigt vad jag ska blogga om nu   

Jag har väl haft fotbollsträning förut, väldigt kul som vanligt och jag fick det nummer jag ville ha på tröjan, #21!!!   

Och en sak jag har tänkt på, om ni ska kopiera mina bilder och typ lägga upp på er blogg

så MÅSTE ni skriva i samma inlägg att det var mig ni fick de ifrån, för annars blir det som om de tror att det var ni som tog bilderna och det vill inte jag, för jag vill lixom att de ska vara mina!   

Så det får ni tänka på, annars gör jag så att man inte kan kopiera!


På torsdag ska jag ta HPV-spruta igen, den andra av tre. För er som inte vet vad HPV betyder så betyder det livmoderhalscancer fast på typ latinska eller något!   


Alltså nu har jag en sak som ni ska svara på;

Vad tycker ni att jag ska blogga om?

 

Den MÅSTE ni svara på, så enkelt är det!


Tänkte lägga upp "kaneltestet" videon någon dag, kanske hinner jag idag eller i morgon, även fast inte så många kommenterat som skulle!


Ha en bra dag i morgon,


KRAM




Av Frida - 21 april 2012 20:00

Hej på er!

Idag var jag och mamma i stan redan vid 10.00 för att komma så tidigti som möjligt till Lager 157, eftersom den är alldeles nyöppnad. Det var väldigt långa köer och sånt till provrum och kassan men efter en timma så satt vi i bilen påväg till Barnens hus. På Lager 157 köpte jag två snygga toppar, en scarf och ett par bardshorts och när jag och mamma var på Barnens hus för att köpa en sista present till Sara eftersom vi ska fira henne imorron så passade jag på

att köpa ett par skor till henne, alltså leksakskor :) Hon älskar ju skor så jag tror hon kommer gilla de ganska mycket.

Här kommer bilder på det jag köpt!

         


Scarfen är den stora flaggan fast man kan ha det som man vill :)

På den gråa tröjan står det "Some of my friends are human"

Vilken tyckte ni var snyggast?


Av Frida - 20 april 2012 18:46

God kväll på er :)

  

Ska bl.a köpa den där tröjan jag pratade om :)

Och lite till :)

Visste ni att det finns en ny butik i Karlstad, Lager 157.


Idag har dagen annars varit kul, har nu sålt majblommor för över 1000 kr :)

Yeehh!

Ikväll blir det fredagsmys med familjen!

Kram på er och ha en bra kväll!

Av Frida - 5 april 2012 16:05

Hej på er! Idag slutade vi skolan sent, 15.15 :/

Idag så åker jag till Branäs med farmor, farfar-Ove och kusin Alice, fast typ vid kvällen.

Kommer inte bli bloggning när jag är där men jag troor jag kommer hem på Söndag eller Måndag och då ska jag blogga! Undrar om det finns snö där...? Annars får vi väl göra nåt annat! :)


Är mest aktiv på min nystartade blogg; http://foreverhungergames.bloggplatsen.se

Kolla den om ni har lust att läsa om Hungerspelen ;) <3 Blev ganska nöjd med headern där!

Kommentera VÄÄÄÄLDIGT gärna! :D


Kram på er ha en bra påsk!



Av Frida - 2 april 2012 19:53

Ska jag lägga upp en bild på något jag har ritat? Det är upp till er, vill minst 8 pers att jag ska det så lägger jag upp! Kommentera om du vill se en teckning!

Av Frida - 2 april 2012 14:28

HAHAHA NI GICK PÅ DET! Jag kan inte fatta att NI GICK PÅ DET!!! :D

Herregud vad ni är duuuuuuuumma som inte tänkte på att det var första April igår!


Så här kommenterade några som gick på det: ( datorn lagga förut så jag tog bild på det inlägget jag hade börjat på förut så det är lite dålig kvalité!  


Ha det BÄST era dumma sillar! :DD 

Av Frida - 31 mars 2012 20:14

Här kommer bilder från festen! Fast inte alla såklart, för det är jättemånga... :O

Ska skriva en sak till innan bilderna kommer;

Till slut, efter typ mitt sista försööök, så har jag iaf kommit en liten bit på vägen med min design! Jag har bytt presentationsbild nu! Fast nu återstår bara allt annat :/


Varsågoda!

                         


Kommer nog några till nån dag, och då kommer det nog vara bilder på huvudpersonen mest! ;)


Nåväl. Nu ska jag gå upp till Busan :)

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards