Fridas Foto & annat kul ♥

Inlägg publicerade under kategorin Tips ♥

Av Frida - 8 juli 2012 14:15

Just nu sitter jag och Lea nog i bilen påväg till Lysekil!

Kommer göra tidsinställda inlägg, delvis lite vanliga inlägg från Lysekil! ♥


Här kommer lite roliga bilder från min favorit sida!


              


Kommer bli en del med tidsinställda inlägg med de här gulliga katterna! Men ni får nöja er med det, för de är ju för söta!







Av Frida - 7 juli 2012 15:04

Hej på er!

Tänkte bara säga att jag har blivit KÄÄÄÄR!!!!!!!!!


Fast ni trodde väl jag menade i en kille?

Nänä, aldrig!




Jag har blivit SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kär i http://pusheen.com!

De har så otroligt gulliga katt - skämt bilder där!


Titta bara på de här! Så gulliga!


               

Av Frida - 4 juli 2012 11:33

God förmiddag alla fina bloggläsare! ♥

 

Idag ska familjen ( utom pappa som jobbar ) till farmor och bada i poolen! Så skönt eftersom att dagen ser ut att bli lika fin som igår, om inte finare!

Var ute och fotade lite förut och det blev väldigt bra bilder!

Sov ju i tält i natt men vaknade klockan 4 av att pappa snarkade så! Så Samuel och jag gick in och la oss

i stugan!

 

Här kommer bilderna ♥

 

                                                                                       

 

 




Tryck HÄR för att kika in på hennes blogg! ♥


Bloggar senare idag, ha en super dag!

Av Frida - 1 juli 2012 20:50

Här kommer lite bilder från igår kväll hos farmor!


                                                                   


Alice ska sova över här ikväll!

Och vi har laddat ner Hungergames så vi ska se på den!!!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

SÅ kul! :)

Rekomenderar den verkligen till er sominte har något att göra ikväll!


 


Jaja, var inget mer jag ville skriva!


 

Av Frida - 26 maj 2012 08:45

Här kommer lite inspirerande sommar bilder!




bildernas källa

Av Frida - 15 april 2012 11:15

Jag har ett filmtips till er läsare, och det är...


Bron till Terabitia!

 


Såg den i fredags och den är verkligen GRYMT bra, fast ganska sorglig också...

Filmen handlar väldigt mycket om vänskap tycker jag,

så... Ni MÅSTE se den! :)


Har någon av er läsare sett den?

Av Frida - 17 mars 2012 14:21

Här är en bild till dig Lea !

 

Hoppas du tycker den blev bra!

Och här är hennes blogg!

http://leeislife.bloggplatsen.se

Kraaaam

Av Frida - 17 mars 2012 09:29

Godmorgon på er! Hade en väldigt kul kväll igår med Lea. Vi påbörjade

en ny tidning som vi döpte till Meowte. Det är en tidning om lite allt möjligt men vi kommer

typ alltid lära er rita något speciellt djur/människa/vad som helst.

Idag ska min familj och jag åka till mina kusiner Rickard och Miriam för Rickard

fyller två år idag ;)

Åhh! Kan inte lägg in min nya länkning till Leas blogg så det får bli

en gammal bild!


 


Kraaaaam

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards