Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2012

ÖVERRASKNING!

Av Frida - 16 oktober 2012 20:45

   

 
 
~ L I N N ~

~ L I N N ~

17 oktober 2012 09:55

Delta gärna i min tävling där du kan vinna ett smycke från parati.se (suuuuuper enkla regler!!) :-D
Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-smycke.html#comment

http://linnhahne.blogg.se

 
Ingen bild

Elin & Emma

20 oktober 2012 10:34

Hej Frida!!!
Vilken härlig blogg du har! Så fina bilder!!!!! Du skriver verkligen så bra!!!Vi är ofta inne o kollar din blogg så nu bestämde vi att vi måste skriva o berömma dig!
Hoppas allt är bra med alla i familjen, du vet väl att Emma bor i Österängarna!!!! Ni får gärna komma förbi o hälsa på när ni har tid!!!
Kramar Elin & Emma

Frida

20 oktober 2012 10:44

Hej på er! Tack så mycket, vad glad jag blir! Vad kul att ni gillar den :)
Allt är bra här och det är extra kul nu när innebandyn har startat! Har seriepremiär idag! Det skulle vara kul om vi kunde komma ut och hälsa på er!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards