Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 30 september 2012

Ny header på G

Av Frida - 30 september 2012 10:45

Ska göra en ny header snart! Ska försöka på ipaden för jag har ett bra redigeringsprogram där!

 
 
linda

linda

30 september 2012 13:08

Ska bli kul att se en ny header. :)

http://littledolly.blogg.se

Frida

1 oktober 2012 20:16

Kul! :)

 
nicole kestola

nicole kestola

30 september 2012 15:29

Skulle du kunna hjälpa mig? jag är med i en fototävling där jag kan vinna en systemkamera( CANON EOS 600D)
Det vill jag hemskt gärna eftersom att fota är det bästa jag vet men min kamera har gått i sönder (gjorde det för ca ett halv år sedan..) vilket är väldigt tråkigt. Nu har jag chansen att vinna en ny och fin systemkamera eftersom jag ligger etta! Men jag är rädd att tvåan ska komma i kapp mig och därför behöver jag röster! jag ligger just nu 1,3 och 4 med mina bilder! tävlingen avslutas idag, så snälla hjälp mig!

allt du behöver göra är att rösta på helst bild 2 (det är den jag ligger etta med) sedan får du ett mail till din mail där du bara ska klicka på länken för att aktivera din röst! jag kommer självklart länka dig om du gör detta, bild + länk! som tack! skriv sedan en kommentar på MIN blogg, så blir det lättare för mig att länka dig!
http://nikkkiis.blogg.se/2012/august/rosta-fa-lank.html#comment


och du behöver absolut inte göra detta! men du skulle göra mig livsglad! alltså glad föralltid! Förlåt ifall att du inte gillar hjälp kommentarer, men det skulle betyda allt! kram ❤
(hon börjar komma ikapp så snälla snälla snälla hjälp mig!=)

http://nikkki.se

Frida

1 oktober 2012 20:17

Ska försöka hinna! Klart jag vill hjälpa dig!

 
Emmie

Emmie

1 oktober 2012 09:50

fin blogg du har! :]

http://emmies.blo.gg

Frida

1 oktober 2012 20:17

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards