Fridas Foto & annat kul ♥

Alla inlägg under augusti 2012

Av Frida - 7 augusti 2012 13:14

Nu har vi äntligen kommit fram och jag tänkte visa er hur det ser ut! Vi har ett tvåvåningshus som är väldigt lyxigt! ;-) på övervåningen finns det tv och här uppe ska alla i familjen förutom jag och samuel sova! Och vid tvn och soffan är det väldigt fin utsikt! Nu ska jag inte tråka ut er mer men jag lovar att det kommer bli mer live-uppdatering när jag är här!
Xoxo frida

Av Frida - 7 augusti 2012 08:00

   

Av Frida - 6 augusti 2012 18:47

 

Av Frida - 6 augusti 2012 13:12

 

 

Ska på bio med bästa vännerna och brorsan! ♥

Kommer bli grymt kul för vi ska se på Madagskar 3!

Någon som sett den?? :o

 

Men äntligen har Julia kommit hem från sin cup så jag kan va med henne!

Den här förmiddagen har vi bara pratat och ätit av våra äpplen från trädet!

 

Blir till att lägga upp en recension när jag kommer hem, såvida jag inte är ute och 

tränar!

 

     

Av Frida - 6 augusti 2012 09:15

   

Av Frida - 5 augusti 2012 16:49

Har på mig en ansiktsmask med Lea! Det kliar just nu som satan på min näsa men jag får ju inte klia! :O

Jaja, har varit ute med hennes kaniner och lite sånt och senare idag kommer det komma upp en video, en rolig video som jag och Lea gjort!

 

XOXO FRIDA

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Tidigare år

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards