Fridas Foto & annat kul ♥

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Sommarfest bilder!

Av Frida - 22 juli 2012 11:31

Igår hade vi det jättekul på sommarfesten och jag var nära på att vinna ett spel som vi barn annars brukar åka ut på! :)

Vi badade, hade skattjakt för de små, åt mat och spelade hycke! :) Hycke är det där spelet som jag kom trea på! :)

Men här kommer bilderna!


                                                                                 

 

 
 
Elin

Elin

22 juli 2012 11:58

Sv: Tack själv! :D I alla fall på högstadiet har man en kalender att skriva läxor å sådant i, och jag köper alltid en modell som man kan byta ut framsidan på. Vill ha den lite mer personlig, så gör alltid egna omslag ;) Jag satte ihop collaget i pixlr.com/express, på Browse :)

http://exist.bloggplatsen.se

Frida

22 juli 2012 19:46

SV: Okej :)

 
Ingen bild

Birgitta o Thomas

22 juli 2012 13:35

Hej Frida!
Trevlig fest och du tagit många fina bilder (utom när jag är med med min stora näsan) Mia och Leif bjuder ALLTID på trevliga fester. Julträffen för släkten Larsson 2012 blir 15/12 kl 13:30 i Jonsbyn där ni alla som var med igår är hjärtligt välkomna.

Frida

22 juli 2012 19:47

Hej på er! :)
Ja det var väldigt trevligt!
Tack, hälsa det till mamma också för jag kommer nog inte ihåg det! :)

 
Carro - en emo/scene bloggerska

Carro - en emo/scene bloggerska

22 juli 2012 20:09

Riktigt fina bilder :) Kramisar Carro

http://quiethell.myshowroom.se

Frida

22 juli 2012 20:34

Tack! :)
Kram

 
Ingen bild

Mamma

22 juli 2012 23:11

Du är så duktig på att lägga ut bilder snabbt. Kul!! Saknar du kameran redan tro..? Tar med den till Koster iaf, så får du fota där. Saknar dig redan gumman! Puss

Frida

23 juli 2012 10:54

Tack, jag lägger ju upp bilder för att jag tycker det är kul!
Haha, nä det är ju bättre att ta en paus än att bara ta kort bara för att ta.
Ja du MÅSTE ta med den, saknar dig med!
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 november 2012 11:57

Nu byter jag blogg till; eferidaslife.blogg.se Anledning: jag är trött på bloggplatsen för man har mindre design-funktioner. På blogg.se kan man göra så mycket mer och jag är sugn på något nytt! Jag hoppas verkligen att att ninläser min blogg där fö...

Av Frida - 18 november 2012 21:35

Går och lägger mig tidigt ikväll efter en toppen-helg med bästisar, innebandy och kalas! :) ...

Av Frida - 18 november 2012 19:53

Solsidan snart! :)

Av Frida - 18 november 2012 16:26

Är på kalas. Gott med tårta. Söta katter. Och barn.

 


Hej jag heter Frida!
Du har klickat dig in
på min blogg och jag hoppas du stannar!

Jag har Copyright på ALLT i min blogg
- kontakta mig om ni vill låna något av mig.

Information om min kamera finns i menyn.

Undrar du något?
Ställ en fråga!
Image and video hosting by TinyPic
Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

 

 

Har du sett Hungerspelen?
 Ja!
 Nej!

 

 

 

 

 

       

 

Kategorier

Free Camera Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ikon till bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards